Cum cumpar
a. Comanda pe site
Comanda pe site
Comanda pe site este cea recomandata de noi pentru a comanda produse deoarece puteti:
a. identifica produsele usor, vizualiza specificatiile tehnice ale produselor, face comparatie intre diferite produse astfel incat dvs sa puteti alege pe cel care va face fata cerintelor de lucru.
b. plasa comanda oricand, urmand ca un agent de vanzari sa preia comanda dvs si sa va raspunda in cel mai scurt timp.
c. verifica oricand stadiul comenzilor dvs si observatiile pe care operatorii nostrii le fac la comanda.
Exemplu de comada pe site.
Sa presupunem ca vrem sa comandam un cartus toner HP cu codul Q2612A care este folosit in imprimantele Laserjet 1010, Laserjet 1018, Laserjet 1020, Laserjet 1319.
Pasul I.
In campul de cautare scrieti codul cartusului (in cazul nostru Q2612A) si apasati pe butonul “OK”. Site-ul va afisa o lista cu produsele care contin in numele sau descrierea lor cuvintele cautate de dvs.
Site-ul dispune si de o sectiune de cautare avansata a consumabilelor. Aceasta poate fi accesata facand click pe link-ul cautare avansata prezent sub campul de cautare.
Aici puteti cauta consumbilele dupa codul OEM sau dupa echipament.
1. Cautarea dupa codul OEM.
Daca stiti codul OEM al consumabilului si numele producatorului procedati astfel:
a. Scrieti codul OEM in campul “Cod OEM” (in acest exemplu Q2612A).
b. In campul “Brand” selectati numele producatorului (in acest exemplu HP).
c. Apasati butonul “Cauta”. Site-ul va afisa o lista cu consumabilele care contin codul OEM si numele producatorului selectat.
2. Cautare dupa echipament.
Daca aveti un echipament care functioneaza cu consumabile de la alte echipamente procedati astfel:
a. Selectati din campul “Producator” numele producatorului echipamentului dvs (in acest exemplu HP).
b. Din campul “Tehnologie” selectati tehnologia de printare a echipamentului (in acest exemplu Imprimanta Laser).
c. Din campul “Nume echipament” selectati numele echipamentului detinut (in acest exemplu sa presupunem ca avem imprimanta HP LaserJet 1015).
d. Apasati butonul “Cauta”. Site-ul va afisa o lista cu toate consumabilele care functioneaza echipamentul selectat de dvs.
Cautam produsul “HP Q2612A” in acea lista si dam click pe produs. Se va afisa pagina cu descrierea produsului. In partea dreapta a descrierii avem butonul “Adauga in cos”. Facem click pe el. Cosul dvs de cumparaturi pozitionat in partea dreapta sus a site-ului va atentioneaza ca aveti un produs in cos in valoare de XX,XX RON.
Pasul II.
Faceti click pe butonul “Vezi cosul”. Site-ul va va afisa pagina cosului dvs de cumparaturi cu produsele adaugate. In acest moment dvs aveti introdus un singur produs si anume “HP Q2612A”. Aveti posibilitatea sa modificati cantitatea produsului respectiv modificand campul “Cantitate”. Dupa ce ati modificat cantitatea, dati un click pe butonul “Recalculeaza”. Totalul de plata se va modifica automat in functie de cantitatea pe care o doriti.
Pasul III.
1. Daca nu aveti un cont creat pe site completati campurile “Email” si “Parola” cu o adresa de email valida si o parola aleasa de dvs dupa care faceti click pe butonul “Inregistrare”.
2. Daca aveti deja un cont creat pe site dati click pe “click aici” si introduceti email-ul si parola aferente contului dvs, apoi completati detaliile de livrare si contact in cazul in care nu le-ati completat inca sau daca le aveti completate treceti direct la Pasul 5.
Pasul IV.
In sectiunea “Adresa” trebuie sa completati adresa de facturare. Daca adresa de livrare coincide cu adresa de facturare trebuie sa bifati optiunea “Produsele si factura trebuie sa ajunga la aceeasi adesa”. Daca adresa de livrare nu coincide cu adresa de facturare, debifati acea optiune si completati manual adresa. (Obs. Campurile marcate cu * sunt obligatorii).
Dupa ce ati completat adresele dati un clik pe “Actualizeaza adresa”.
Site-ul va salva adresele dvs in baza de date si va trece automat la urmatoarea sectiune “Transport”.
Aici dvs trebuie sa selectati modalitatea de livrare a produselor si cea de plata.
Faceti click pe “Actualizeaza transport si plata”.
Site-ul va salva optiunile selectate si va trece automat la urmatoarea sectiune “Informatii de contact”.
In passul urmator trebuie sa completati, daca nu ai completat deja, datele firmei (campurile marcate cu * sunt obligatorii).
Faceti click pe “Actualizeaza informatiile de cotact”.
SERVEL vinde doar catre revanzatori, persoane juridice.
Pasul V.
Dupa ce ati completat toate aceste informatii bifati optiunea “am citit termenii si conditiile si sunt de acord” (obligatoriu), bifati optiunea “doresc sa primesc newsletter” daca doriti sa fiti informat periodic in legatura cu promotiile si ofertele noastre.
In campul “Note” treceti observatiile dvs in legatura cu comanda.
Dupa apasarea butonului pentru „Verificare stoc online”, puteti confirma comanda prin apasarea butonului „Confirmare”.
Veti primi pe e-mail o confirmare a comenzii dvs, iar in cel mai scurt timp veti fi contactat de un agent de vanzari.
Programul de lucru:
Preluare comenzi online: 24 / 24
Procesari comenzi: Luni – Vineri, intre orele 09:00 – 17:30 |