Nu exista produse in cos Vezi cosul Intra in cont

Acasa  |  Oferte speciale  |  Noutati  |  Suport  |  Cum cumpar?  |  Contact

INFO-LINE: 021-253.15.33

PRODUCATORI
EPSON
KONICA MINOLTA
XEROX VERSALINK
Echipamente Xerox VersaLink disponibile acum la Servel

1. Suport:

a. Cont client la Servel.ro

Cum creez un cont de client?
Crearea unui cont se face folosind o adresa de e-mail valida si o parola. Datele firmei sunt salvate in contul dvs si folosite pentru comenzile viitoare.
Ulterior veti fi contactat de catre un reprezentant Servel pentru validarea contului.
Dupa ce contul dvs a fost validat, va puteti loga folosind adresa de e-mail si parola setate anterior.
Confidentialitate
Servel va garanteaza confidentialitatea datelor stocate in contul de client. Servel nu va transmite sub nici o forma sau motiv aceste informatii unei terte parti. Exceptie pot face cazurile prevazute de Regulamentul nr. 679 din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privin protecţia datelor)

b. Informatii comanda

In contul dvs puteti urmari procesul in care se afla o comanda plasata pe B2B Servel pe intreaga perioada de la plasare pana la livrare. In momentul alocarii comenzii catre un consultant de vanzari vi se va trimite un e-mail pe adresa folosita la inregistrare.
Urmarire stadiu comanda
Pe parcursul derularii comenzii puteti descarca din cont documente emise (proforme, facturi), accesand Istoricul Comenzilor din contul dvs. Veti fi notificat prin e-mail in legatura cu stadiul comenzii dvs.
Pentru eventuale intrebari sau modificari la comanda, va rugam sa ne contactati: http://www.servel.ro/contact.htm

2. Comanda si livrarea

a. Cum comand online

Alege produsele
Produsele sunt clasificate pe categorii si subcategorii, iar la nivel de subcategorie sunt definite filtre pentru identificarea produsului dorit.
Folosind optiunea de „Cautare avansata consumabile” de sub casuta de cautare, veti avea 2 optiuni:
-    Cautare dupa cod OEM: puteti cauta folosind Codul OEM al produsului.
-    Cautare dupa echipament: permite selectarea oricarui echipament (inclusiv echipamente EOL, ce nu mai fac parte din oferta curenta) si genereaza lista consumabilelor originale potrivite pentru acesta.
Dupa selectie, apasati pe butonul „Adauga in cos” pentru a-l adauga in cosul de cumparaturi.
Cosul de cumparaturi
Veti fi directionat in pagina cosului de cumparaturi, unde revedeti lista produselor selectionate, actualizati cantitatea produselor pe care intentionati sa le comandati sau sa renuntati la unul sau toate produsele selectate.
Date cont
Completati datele firmei dvs in formularul din pagina. Nu uitati sa adaugati si un numar de telefon, deoarece un consultant va va contacta telefonic pentru confirmarea comenzii. Atentie, clientii nostri sunt exclusiv firmele care revand echipamente de printare si consumabile originale.
Date livrare
Completati in formularul contului dvs datele de livrare. Daca datele de livrare corespund cu datele de facturare, bifati optiunea „Produsele si factura trebuie sa ajunga la aceeasi adresa”.
Transport si modalitatea de plata
In aceasta caseta aveti posibilitatea de a alege o modalitate de livrare si plata. Aveti de ales intre plata cu numerar la sediul Servel, ordin de plata sau plata la destinatie.
Observatii comanda
Puteti mentiona ora la care doriti ca produsele sa fie livrate sau alte eventuale observatii.
Daca doriti sa primiti newsletter cu ofertele Servel bifati optiunea „doresc sa pimesc newsletter”.
Trimiterea comenzii
Dupa apasarea butonului pentru „Verificare stoc online”, puteti confirma sau anula comanda prin apasarea unuia dintre butoanele „Confirmare” sau „Anulare”.

b. Modalitati de plata

Plata in numerar
Plata cu numerar se face in lei, integral, la livrare sau la ridicarea produselor din depozitul Servel. Valoarea produselor este cea din momentul confirmarii telefonice a comenzii. In cazul livrarii produselor de catre curier, plata se va face catre acesta.
Ordin de plata
Plata prin Ordin de plata se face doar in baza facturii proforme emise de Servel, in urma confirmarii telefonice cu un agent de vanzari.
Livrarea marfii se face dupa confirmarea platii intr-unul din conturile din factura proforma sau din lista conturilor bancare din sectiunea de contact: http://www.servel.ro/contact.htm

c. Info stoc

Info stoc
In lista de produse a fiecarei categorii sau in pagina fiecarui produs sunt afisate informatii privind stocurile disponibile.
Informatiile se refera strict la stocul din depozitul propriu si sunt actualizate zilnic, existand posibilitatea de verificare stoc real, pentru fiecare produs.

Cand ajunge la mine?
- din depozit se poate ridica imediat
- in Bucuresti – prin curier in maxim 24h de la confirmarea comenzii
- in tara – prin curier in 24h de la confirmarea comenzii

d. Livrarea comenzilor

Produsele comandate se livreaza in toata tara, utilizand modalitatea si termenul de livrare negociate si stipulate in contractul de distributie.
Produsele se afla in ambalajul original, sigilat, al producatorului si sunt asigurate pe tot parcursul transportului, pana la livrare.

Comenzi Bucuresti:

a.    Ridicare de la depozit dupa confirmarea comenzii cu agentul alocat, Program de Luni pana Vineri, in interval orar 9-17.30, adresa Str. Heliade Intre Vii nr. 8, incinta MOBEST, sector 2;
b.    Livrare flota proprie, taxa de livrare este de 15 RON (fara TVA) pentru comenzi cu valoare mai mica de 500 lei (fara TVA). Pentru comenzile ce depasesc valoarea de 500 RON (fara TVA) transportul este 6 RON (fara TVA)

Comenzi in afara Bucurestiului:

a.    Livrarile se fac prin firma de curierat rapid, iar taxa de livrare este de 15 RON (fara TVA) pentru comenzile cu valoare mai mica de 1000 lei (fara TVA).
b.    Pentru comenzile ce depasesc valoarea de 1000 RON (fara TVA) taxa de transport este 6 RON (fara TVA).

3. Garantii si service

a. Garantia produselor
Toate produsele comercializate de catre SERVEL, beneficiaza de conditii de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.
Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

Certificatele de garantie fie sunt emise direct de producator, in cazul in care acesta are o retea de service nationala, fie sunt emise de catre SERVEL.

In cazul certificatelor de garantie emise de producatori, produsul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat. Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.

Download Nota de Reclamatie

4. Servicii clienti

a. Informare si suport

Departamentul nostru va ofera suport pentru orice situatie aparuta in relatia cu www.Servel.ro.
Pentru informatii suplimentare despre produse puteti folosi formularele de contact din pagina fiecaruia si veti primi un raspuns in maxim 24 de ore.

Posibilele situatii aparute post-vanzare care pot fi tratate de echipa noastra de vanzari sunt:
- produse livrate incomplet sau incorect;
- livrari intarziate;
- produse ce nu sunt functionale la receptie sau in primele 24 de ore de la receptie;
- colete ce prezinta deteriorari;
- produse al caror termen de rezolvare in service este depasit.

Ne puteti contacta folosind formularul sau datele din pagina de contact: http://www.servel.ro/contact.htm

b. Retururi de produse

Procedura Retur Produs
In cazul in care solicitati returnarea unui produs va rugam sa completati Cererea Retur Produs si sa o trimiteti pe e-mail la Account Managerul care se ocupa de dvs sau la sales@servel.ro pentru aprobare. Returnarea produsului direct la sediul Servel sau prin curierat rapid fara cererea de retur completata si aprobata, nu este luata in considerare.

Pentru produse ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia acestora!

Puteti solicita returul de produse pentru urmatoarele situatii:
- Produse nefunctionale in primele 24 de ore de la receptie. Daca produsul primit este nefunctional in primele 24 de ore de la receptia efectiva, ridicarea de la sediul Servel sau receptia la domiciliu prin curier – puteti reclama acest lucru si solicita returnarea produsului in acest termen, in vederea inlocuirii cu un produs nou.
- Produse ce v-au fost livrate gresit. Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de Servel.
- Produse defecte in perioada de garantie
Produsele care prezinta defecte in perioada de garantie pot fi trimise la sediul Servel daca a fost emis pentru ele un Certificat de Garantie Servel.
Produsele care prezinta defecte in perioada de garantie vor fi prezentate intr-un centru de service al producatorului daca a fost emis pentru ele un Certificat de Garantie din partea producatorului.


NOTA
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului. Servel isi rezerva dreptul de a refuza acceptarea returului de marfa cu exceptia produselor reclamate defecte.


c. Autorizatii

Numar Inscriere in Registrul de Punere pe piata a echipamentelor electrice si electronice (DEE):

Societatea SERVEL SRL, cod unic de inregistrare 8083850, din Bucuresti, Sectorul 2, Str. Heliade intre Vii, nr. 8, a fost actualizata in Registrul producatorilor de echipamente electrice si electronice, in scopul introducerii pe piata a echipamentelor electrice si electronice de tipul 4a, 5, 6 cu numarul RO - EEE - 2112 - 2023 - 03 - 22.

Program de prevenire si reducere a cantitatii de deseuri 2023. Anexa 1


d. Parteneriate Servel

HP: Distribuitor Autorizat PPS si Sub-distribuitor IPG Supplies
Brother: Business Partner
Xerox: Platinum Authorized Reseller
Canon: Accredited Partner – Office Imaging
Epson: Authorised Partner
Konica Minolta: Advanced Partner
Pantum: Authorized Distributor

5. Ajutor

a. Ajutor consumabile

Despre Consumabile
Daca sunteti un utilizator al unui echipament de printare (imprimanta sau multifunctional inkjet/laser), copiator sau fax in mod sigur aveti nevoie de consumabile pentru ca acestea sa functioneze.
SERVEL doreste sa va ofere cateva sfaturi pentru a va alege cartusul de care aveti nevoie in cele mai bune conditii de pret si calitate.

Categorii
Consumabilele echipamentelor de printare se impart in urmatoarele categorii:
- Cartuse:
- cu toner
- cu cerneala
- Cilindre
- Riboane
- Filme termice
- Benzi etichetare
- Developer
- Piese de schimb

Cartuse Originale
Doar folosind cartuse originale se poate obtine cea mai buna calitate.
SERVEL vinde doar consumabile originale.



OFERTELE SAPTAMANII

PRODUCATORI